La tramitació de l’ajut individual de menjador es farà de manera telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès: https://altpenedes.pigaim.cat/menjador.2024/
En cas d’incidència a l’hora de realitzar la sol·licitud online, els afectats podeu enviar un correu electrònic adjuntant captura de pantalla del problema sorgit a suport@ccapenedes.cat
Tota la informació d’aquesta convocatòria a la pàgina web del Consell Comarcal: https://www.ccapenedes.cat/ensenyament/ajuts-de-menjador-renovacio-de-lajut
Ho pot demanar el pare, la mare o el tutor/a legal de l'alumne/a.
El termini ordinari de presentació de sol•licituds serà: Del 22 d’abril al 12 de maig de 2024, ambdós inclosos.
Informació necessària per omplir la sol·licitud:
Documentació que caldrà adjuntar a la sol·licitud:
Si aquesta documentació ja es va presentar en l'anterior convocatòria i segueix sent vàlida i vigent, no s'haurà de tornar a presentar (però s'haurà d'especificar en la sol·licitud).